Header Ads

Cara Keluarga Di Raja Britain Sambut Hari Natal


 Cara Keluarga Di Raja Britain Sambut Hari Natal



AKSI mesra Meghan Markle meletakkan tangan di belakang badan Kate Middleton pada sambutan Krismas telah menepis khabar angin bahawa mereka berdua bersengketa.

Isteri-isteri kerabat diraja Britain itu dirakam ketika menyertai ahli keluarga mereka yang lain untuk menyambut Krismas di Sandringham, Norfolk.


Meghan (kanan) memegang belakang badan Kate (dua dari kanan) ketika mereka jalan bersama di Sandringham. - home.with.harriet/Instagram


Sejak beberapa minggu lalu, mereka berdua digosipkan bertengkar.

Bekas pelakon Suits itu meletakkan tangannya di belakang Duchess of Cambridge dan kelihatan mereka turut bergurau senda.


Meghan dan Kate berbual mesra. - Getty Images

Puteri berusia 37 tahun itu dilihat mengenakan kot jenama Victoria Beckham dan kasut but yang dianggarkan bernilai £1,300 (RM6,891).

Meghan turut dirakam memegan lengan suaminya dengan erat.

Sementara itu, Kate pula menggayakan kot Catherine Walker bernilai £3,000 (RM15,904) dan 'Halo Band' merah kundang buatan Jane Taylor berharga £650 (RM3,445).

Orang ramai beratur dari awal pagi untuk menyaksikan keluarga diraja itu ketika mereka melangkah masuk ke gereja yang dibina pada abad ke-16 tersebut.

Khabar angin mengenai sengketa antara kedua-dua puteri berkenaan mula hangat diperkatakan pada bulan lalu selepas berita mengenai Harry dan Meghan ingin pindah keluar daripada kediaman yang turut didiami oleh Kate dan William. - Mirror UK



Meghan dirakam melemparkan senyuman kepada Kate walaupun khabar angin mengatakan mereka bersengketa. - Mirror UK

MEGHAN MARKLE ialah antara ahli keluarga diraja yang menyertai Ratu Elizabeth untuk merayakan sambutan Krismas.

Ini merupakan tahun kedua Duchess of Sussex itu meraikan bersama keluarga mertuanya, tetapi ia adalah tahun pertama Meghan sebagai kerabat diraja.

Sambutan bermula pada pukul 11 pagi ketika keluarga diraja tersebut menghadiri 'Christmas Morning Service' di Gereja Sandringham.



Kemudian, Ratu Elizabeth memberikan ucapan tahunan Hari Krismas, di mana dia bergurau tentang dirinya yang akan menjadi seorang nenek.

Ratu turut menyatakan bahawa acara keluarga seperti perkawinan dan kelahiran telah membuatkan dia sibuk pada tahun ini.

Ratusan peminat berkumpul di Queen's Sandringham untuk melihat Meghan yang hamil dan suaminya Putera Harry serta kerabat diraja yang lain.


No comments